Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro obchodní systém provozovaný na webových stránkách www.ceske-hracky.webnode.cz

 

1) Informace o zboží: Nabízené zboží je vždy viditelně a srozumitelně označeno, a to při zobrazení detailu jednotlivých produktů (název,cena atd.).

2) Doručení zboží: Pro dodání Vámi objednaného zboží používáme služeb České pošty. 

Předání zboží České poště při platbě předem je nejdéle do týdne od obdržení platby.
O předání balíku České poště Vás budeme informovat e-mailem.
Česká pošta zboží doručí až k Vám domů nebo do firmy. Pokud nebudete k zastiženi, kontaktují Vás pracovníci České pošty a dohodnou se na termínu dodání . V případě, že zboží chcete doručit na jinou, než fakturační adresu, nezapomeňte tuto skutečnost zadat při objednávce.
Při převzetí zásilky je nutné zkontrolovat obal a obsah zásilky a v případě poškození obalu je nutné sepsat s doručovatelem nebo na poště škodní protokol,případně zásilku odmítnout!!
Neprodleně po převzetí zboží je nutné provést prohlídku zboží a bez zbytečného odkladu oznámit zjevné vady výrobku na e-mail: ceskehracky@seznam.cz.cz nebo telefon 603 765 542. Na pozdější reklamace tohoto charakteru bohužel není možné brát zřetel s ohledem na reklamační podmínky České pošty.

3) Způsob platby: Máte možnost si vybrat z následujících způsobů platby:

Dobírka - Zboží zaplatíte při doručení.

Platba předem na náš účet - na základě Vaší objednávky Vám bude zaslána elektronickou poštou výzva k platbě. Po zaúčtování transakce na našem bankovním účtu Vám bude zboží zasláno Vámi vybraným způsobem.

 

4) Reklamace:

Reklamační řád tohoto elektronického obchodu vychází ze zákona č. 40/1964 Sb. a z občanského zákoníku. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží stále v záruční době. Délka záruční doby je u každého zboží, 24 měsíců.

Pokud nám zboží zašlete v neporušeném obalu zpět do 14 dnů od převzetí zásilky, máte nárok na vrácení peněz v případě, že jste zboží nakoupil jako soukromá osoba.Tento bod se řídí platným Občanským zákoníkem a netýká se soukromých podnikatelů a firem.

Záruku však nelze uznat např. v těchto případech:
-zboží je reklamováno po vypršení záruční doby
-zboží určené k reklamaci není dodáno s orginálními doklady (doklad o koupi)
-zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno
-nelze reklamovat také běžné opotřebení zboží
-zboží bylo poškozeno živly (oheň, blesk, el. výboj a pod.)
 

V případě, že uplatňujete na zboží záruku a zasíláte nám jej zpět, prosíme Vás, abyste zboží vraceli v originálním neotevřeném obalu .

Není možné zasílat zboží zpět na dobírku. Cena zboží Vám bude vrácena až po kladném posouzení reklamace.

Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

Výše uvedené obchodní podmínky vstupují v platnost dne 17. 10. 2012